RADIO

What is current song?

RSS

မိဘေတြေျပာတဲ့ မုသားခ်ဳိခ်ဳိ

သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရ၊ ေကာင္းေသာေန႕ေလးပါေနာ္၊ ဒီေန႕ေတာ့ဗ်ာ... မိဘေတြရဲ႕ အေၾကာင္းေလးေတြ စဥ္းစားၾကရေအာင္ပါ..

          သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရ.. မိဘေတြရဲ႕ မုသားခ်ိဳခ်ိဳ စကားေလးေတြကို က်ေနာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ၾကားဖူးၾကမယ္ ထင္ပါတယ္၊ ျပန္စဥ္းစားၾကည့္မယ္ေနာ္....၊ က်ေနာ္တို႕တေတြ ခေလးဘ၀အရြယ္ ငယ္ငယ္တုန္းက... အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြကို ျပန္ၿပီး ျမင္ေယာင္ၾကည့္မယ္ဗ်ာ....
          က်ေနာ့ဘ၀မွာ ဆံုးရႈံးသြားတဲ့ ေဖေဖ၊ ငယ္ငယ္ကတည္းက ပင္ပမ္းမႈေတြကို ခါးစီးခံခဲ့ရတဲ့ ေဖေဖဟာ... က်ေနာ္ အသက္(၂၀) အရြယ္၊ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွာ.... ကင္ဆာေရာဂါနဲ႕ ေဆးရံုတက္ေနခ်ိန္၊ ေဖေဖ့ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေန႕ရက္ေတြမွာ က်ေနာ္တက္ေနတဲ့ တကၠသိုလ္ကေန ေဖေဖ့အနားကို ျပန္ခဲ့တယ္၊ ေ၀ဒနာေတြကို အလူးအလဲ ခံစားေနရတဲ့ ေဖေဖ့ကိုၾကည့္ၿပီး က်ေနာ္ မ်က္ရည္ေတြကို မထိန္းႏိုင္ခဲ့ပါဘူး၊ ေဖေဖ မျမင္ေအာင္ ဂရုစိုက္ေနခဲ့ေပမယ့္... တစ္ခါတစ္ေလ ေတြ႕ျမင္သြားတဲ့ ေဖေဖက... အားတင္းထားတဲ့ အၿပဳံးေတြနဲ႕... ေျပာတယ္၊ ""သားေလး... မငိုနဲ႕ မငိုနဲ႕.. ေဖေဖ အရမ္းႀကီး နာနာ က်င္က်င္ မခံစားရပါဘူး"" တဲ့၊ အဲ့ဒါကေတာ့ ေဖေဖရဲ႕ မုသားေတြထဲက က်ေနာ္ လံုး၀ေမ့မရတဲ့ အခ်ဳိသာဆံုး တစ္ခုပါ။ အဲ့ဒီေနာက္ေတာ့ ေဖေဖဟာ... ေလာကႀကီးထဲကေန ထြက္သြားေတာ့တာပါပဲ။

          ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေမေမ၊ က်ေနာ္တို႕အိမ္မွာ ထမင္းမေလာက္တဲ့ေန႕... ဟင္းကေကာင္းလြန္းေတာ့ မိသားစုေတြ ထမင္းစားေကာင္းတဲ့ေန႕၊ အဲ့ဒီေန႕မွာ ထမင္းကလည္း ကုန္ၿပီ၊ အဲ့ဒီမွာ က်ေနာ္ထမင္း မ၀ေသးတာကို သိတဲ့ေမေမ....၊ က်ေနာ့ကို မုသားေျပာခဲ့တယ္။ ""စား... သားေလးစား... ေမေမက သိပ္မဆာဘူး"" ဆိုၿပီး သူ႕ပန္းကန္ထဲက စားလက္စထမင္းေတြကို က်ေနာ့ပန္းကန္ထဲကို ထည္ေပးခဲ့တယ္။ အဲ့ဒါကေတာ့ က်ေနာ္သိတတ္စအရြယ္... ေမေမ့ရဲ႕ ပထမဆံုး မုသားစကားပါ။
          က်ေနာ္ နဲနဲ အရြယ္ေရာက္လာေတာ့... ပိန္လွီေသးေကြးတဲ့ က်ေနာ့ကို အဟာရဓါတ္ ျပည့္၀ေစခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႕... လယ္ထဲက တမံမွာ ေမေမနဲ႕က်ေနာ္ ငါးသြားမွ်ားတယ္၊ အဲ့ဒီေန႕က ငါးႏွစ္ေကာင္မိေတာ့... ေမေမက ဟင္းခ်ဳိခ်က္တိုက္တယ္၊ ဒီေတာ့.. က်ေနာ္က ဟင္းခ်ဳိကို အားရပါးရ ေသာက္ေနတုန္းမွာ... ေမေမက က်ေနာ့ေဘးနားမွာ ထိုင္ၾကည့္ၿပီး ၾကည္ႏူးမႈအျပည့္နဲ႕ပါ၊ တစ္ခါတစ္ေလမွာေတာ့ က်ေနာ္စားထားတဲ့ အၾကြင္းအက်န္ အရိုးေလးေတြကို ယူစားတယ္၊ ဒါကိုျမင္ၿပီး က်ေနာ္က စိတ္မေကာင္းေတာ့... ငါးအသားေလးဖဲ့ၿပီး ေမေမ့ကို ေကၽြးတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ေမေမက မစားဘူး၊ ၿပီးေတာ့.. ေျပာတယ္... ""သားေလးပဲ စားပါ... ေမေမက ငါးမႀကဳိက္ဖူး"" တဲ့။ ဒါကေတာ့ ေမေမ့ရဲ႕ ဒုတိယေျမာက္ မုသားပါ။
          က်ေနာ္ ေက်ာင္းေနရမယ့္အရြက္ ေရာက္လာၿပီ၊ အဲ့ဒီတုန္းက ေမေမတို႕က လယ္ယာလုပ္ငန္း လုပ္ၾကတယ္၊ ညဖက္ဆို စပါးေခၽြတယ္၊ ႏြားေတြ စက္ေတြနဲ႕ေပါ့၊ က်ေနာ္စာဖတ္တာကိုလည္း ေစာင့္ေရွာက္ေသးတယ္ေလ၊ ဒီလိုနဲ႕ ညတစ္ညမွာ... က်ေနာ္ႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္.. ေတာ္ေတာ္လည္း ညဥ့္နက္ေနေတာ့... ေမေမက စပါးေတြ ေခၽြေလွ႕ေနတုန္းပါပဲ၊ ဒီေတာ့.. က်ေနာ္က ေမေမ့ကို အိပ္ေတာ့ဖို႕၊ မနက္ျဖန္မွ ဆက္လုပ္ဖို႕ေျပာေတာ့... ေမေမက ၿပဳံးၿပီး ျပန္ေျပာတယ္... ""သားေလး သြားအိပ္ သြားအိပ္၊ ေမေမက အိပ္ခ်င္စိတ္ မရွိေသးလို႕ ဆက္လုပ္လိုက္ဦးမယ္"" တဲ့၊ ဒါကေတာ့ ေမေမ့ရဲ႕ တတိယေျမာက္ မုသားပါ။
           တစ္ခါက... က်ေနာ္ အတန္းတင္ စာေမးပြဲေျဖတဲ့ေန႕၊ ေမေမက က်ေနာ့ကို ေက်ာင္းလိုက္ပို႕ၿပီး ေက်ာင္းအျပင္ဖက္ တစ္ေနရာက ထိုင္ေစာင့္ေနတယ္၊ စာေမးပြဲ ၿပီးၿပီးခ်င္း ေမေမ့ဆီကို က်ေနာ္ အေျပးအလႊားသြားတယ္၊ ေမေမက က်ေနာ့ကိုဖက္ၿပီး အသင့္ျပင္ထားတဲ့ အခ်ဳိရည္ ေအးေအးေလး တစ္ခြက္တိုက္တယ္၊ အဲ့ဒီမွာ တစ္ကုိယ္လံုး ေခၽြးေတြ ရႊဲေနတဲ့ ေမေမ့ကိုျမင္ေတာ့.. က်ေနာ္စိတ္မေကာင္းဘူးေပါ့၊ ဒါနဲ႕က်ေနာ္က ေမေမလည္း ေသာက္ဖို႕ေျပာေတာ့... ေမေမက ထံုးစံအတိုင္းပါပဲ... ""ငါ့သားပဲေသာက္ပါ ေမေမ ေရမဆာဘူး"" တဲ့၊ အဲ့ဒါကေတာ့.. ေမေမ့ရဲ႕ စတုတၳေျမာက္ မုသားပါ။

          အဲ့ဒီေနာက္ က်ေနာ္တို႕ေမာင္ႏွမေတြ အရြယ္ေရာက္ေပမယ့္ ေက်ာင္းမၿပီးေသးခင္မွာ ေဖေဖဆံုးတယ္၊ ေမေမ့အသက္က (၄၀)၊ ဒီေတာ့ ဆန္စပါးကုန္သည္ေလာကကို ေရာက္ေနပါၿပိ၊ မိသားစုရဲ႕တာ၀န္ေတြအားလံုးဟာ ေမေမ့ေခါင္းေပၚမွာခ်ည္းေပါ့၊ အဲ့ဒီတုန္းက ေမေမ အရမ္းပင္ပမ္းခဲ့တယ္၊ က်ေနာ္လည္း ေမေမ့ကို ကူညီႏိုင္ေအာင္ဆိုၿပီး က်ေနာ္တက္ေနတဲ့ တကၠသိုလ္ပညာ ဓါတုကို အေ၀းသင္နဲ႕ ေျပာင္းၿပီးတက္ဖို႕ က်ေနာ္က ေတာင္းဆိုတယ္၊ ေမေမက ခြင့္မျပဳဘူး၊ ပတ္၀န္းက်င္ အသို္င္းအ၀ိုင္းက ေမေမ့ကို ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳဖို႕ တိုက္တြန္းၾကတယ္၊ အဲ့ဒီမွာ... ပတ္၀န္းက်င္ကို ခပ္ျပတ္ျပတ္ျငင္းဆိုၿပီး ခိုင္ခိုင္မာမာနဲ႕ စကားတစ္ခြန္းကို ေမေမ ျပန္ေျပာလိုက္တာက ""က်မရဲ႕ဘ၀အတြက္ က်မခေလးေတြရဲ႕ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာနဲ႕ လံုေလာက္တယ္"" တဲ့၊ ဒါကေတာ့ ပဥၥမေျမာက္ မုသားပါ။
          က်ေနာ္ ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ အခုခ်ိန္ထိပဲ၊ ေမေမ့ကို အလုပ္နားဖို႕ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း လုပ္ခြင့္ေပးဖို႕၊ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေျပာတယ္၊ ေမေမက လံုး၀လက္မခံဘူး၊ ""ေမေမက အလုပ္မရွိရင္ ပ်င္းလို႕ပါ"" တဲ့၊ ဒါကေတာ့ ေမေမ့ရဲ႕ ဆဌမေျမာက္ မုသားပါ။
          ၿပီးေတာ့... က်ေနာ္တို႕ လုပ္ငန္းေတြ အဆင္ေျပလာတဲ့ မႏွစ္က... ရန္ကုန္ကို ေျပာင္းၿပီး ဆန္ပြဲရံုဖြင့္ခ်င္တာေပါ့၊ ဒီေတာ့ ေမေမ့ကို ေျပာတယ္၊ သားတို႕ေတြ ရန္ကုန္မွာ အိမ္၀ယ္မယ္၊ ေမေမနဲ႕ ညီမေလးက ရန္ကုန္မွာပဲေန၊ သားက ဒီမွာေနၿပီး အလုပ္လုပ္မယ္ ဆိုေတာ့.. ေမေမက ""အဲ့ဒီလို ဘ၀ႀကီးမွာ ေမေမ ေနတတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး... သားရယ္"" တဲ့၊ ဒါကေတာ့ ေမေမ့ရဲ႕ သတၱမေျမာက္ မုသားပါ။
           သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရ... သားသမီးေတြအေပၚမွာ မိဘေတြက ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာေတြအတြက္ တာ၀န္ေတြ ေက်ပြန္စြာနဲ႕ သူတို႕ကိုယ္ သူတို႕ အနစ္နာခံတဲ့ မုသားေလးေတြသံုးၿပီး ေလာကအလယ္မွာ က်ေနာ္တို႕ကို စိတ္ခ် လက္ခ် ထားခဲ့ၾကတာ ဓမၼတာပါပဲေနာ္၊ အဲ့ဒီေတာ့ဗ်ာ... က်ေနာ္တို႕ေတြကေရာ.. မိဘေတြ ရင္းႏွီးေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ ဒီဘ၀ေတြနဲ႕ ဘာေတြမ်ား ထိုက္ထိုက္တန္တန္  ျပန္လည္ေပးဆပ္ခဲ့ပါသလဲ၊ ေပးဆပ္ၿပီးၿပီလား၊ ေပးဆပ္ဖို႕ႀကဳိးစားေနတုန္းလား၊ ေပးဆပ္ဖို႕ သတိမရ ျဖစ္ေနတာလား ဆိုၿပီး အၿမဲလိုလို စဥ္းစားေနမိပါတယ္၊ အဲ့ဒီအေတြးေတြကိုသာ ေဖေဖ ၾကားႏိုင္ခဲ့ရင္ ဘယ္လိုမုသားေတြကိုမ်ား ဆိုဦးမလဲ မသိပါဘူးဗ်ာ၊ ေသခ်ာတာကေတာ့ ေမေမသိခဲ့ရင္... အဌမေျမာက္ မုသားကို ေသခ်ာေပါက္ ဆိုမွာပါ....။


က်ေနာ့သူငယ္ခ်င္းေတြ အသိတရားေလးတစ္ခ်ဳိ႕ ရႏုိင္ၾကပါေစ......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment