RADIO

What is current song?

RSS

ေနျပည္ေတာ္ - ရန္ကုန္အျမန္လမ္း မိုင္တိုင္အမွတ္(၁၀၅) မွ စိုးရိမ္ဖြယ္ရာ ျဖစ္စဥ္တစ္ခု ။

  ဒီစာကိုကၽြန္ေတာ္ေရးရတဲ့အေၾကာင္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လိုအျခားသူေတြမျဖစ္ေစလိုေသာေၾကာင့္ပါ။
         ျဖစ္စဥ္ကေတာ့ ေအာက္တိုဘာလ (၉)ရက္၊ ၂၀၁၁ခုနွစ္ရဲ႕ ပူျပင္းလွတဲ့ ေန႕လည္ခင္း တစ္နာရီမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေနျပည္ေတာ္ကေန ရန္ကုန္ကို အခုေခတ္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ကားလိုင္းမွာ ေပၚပ်ဴလာျဖစ္ျပီးေတာ့ လူၾကိဳက္ မ်ားေနတဲ့ ေခတ္မွီအထူးအျမန္ကားၾကီးကိုစီးျပီး ရန္ကုန္ကိုျပန္လာခဲ့တယ္။
         ကားေပၚမွာပါလာတဲ့၀န္ထမ္း အမ်ိဳး သမီးကေတာ့ဧည့္၀တ္ေက်ပါတယ္ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ မိုင္တိုင္အမွတ္(၁၀၅)လည္းေရာက္ေရာ ျပႆနာက စေတြ႔ေတာ့တာပါပဲ။ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၀၅) ယာဥ္ရပ္နားစခန္းေရာက္တဲ့အခါမွာ ၀န္ထမ္းအမ်ိဳးသမီးက ကားေပၚ ပါလာတဲ့ ခရီးသည္ေတြကို ကားေအာက္ကိုဆင္းျပီးေတာ့ ့စားေသာက္ဆိုင္မွာ အနားယူ၊စားေသာက္နိုင္ျပီး နာရီ၀က္(၃၀မိနစ္)အၾကာမွာ ခရီးစဥ္ကို ဆက္လက္ထြက္ခြာမွာ ျဖစ္ပါတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းေၾကျငာေပးပါတယ္။  ကားေပၚကမဆင္းခင္ နာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ညေန (၃း၀၀) နာရီ (၁၅း၀၀နာရီ) ထိုးျပီေလ။ အဲဒါနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ အပါအ၀င္ ခရီးသည္ေတြ အားလံုးဟာ Feel ဆိုတဲ့စားေသာက္ဆိုင္မွာ စားၾကတာ ေပါ့ဗ်ာ။
         ကၽြန္ေတာ္လည္းစားျပီးလို႕ နာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ညေန ၃နာရီ ၁၅ မိနစ္ (၁၅း၁၅ နာရီ) ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ကားထြက္ဖို႕ အခ်ိန္ (၁၅ မိနစ္) လိုေနေသးတာေၾကာင့္ ေျခေညာင္းလက္ဆန္႕ လုပ္ခ်င္တာနဲ႕ ဆိုင္အျပင္ဖက္ကို ထြက္လာခဲ့တယ္။ အျပင္ဖက္လည္း ေရာက္ေရာ ကားရပ္ထားတဲ့ေနရာကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စီးလာတဲ့ကားကို မေတြ႕ရေတာ့ဘူးဗ်ာ။  နာရီကိုျပန္ၾကည့္ လိုက္ေတာ့လည္း ကားထြက္ဖို႕ သတ္မွတ္ခ်ိန္က (၁၅ မိနစ္) ေတာင္လိုေန ေသးတာေၾကာင့္ ကားရပ္နားစခန္းမွာတာ၀န္က် လံုျခံဳေရးကို ေမးလိုက္ေတာ့ အဲဒီကားက ဟိုဘက္ကိုေတာ့ ေမာင္းသြားတာေတြ႕တယ္။ ျပန္လာမွာပါလို႔ေျပာတာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္လည္း စားေသာက္ဆိုင္ ထဲကို ၀င္သြားျပီးေတာ့ ျပန္ထိုင္ေနလိုက္တယ္။ အဲဒီမွာ ဆိုင္က စားပြဲထိုးေကာင္ေလးေတြက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အက်ၤီကိုၾကည့္ျပီးေတာ့ ယာဥ္ လိုင္းက အမ်ိဳးသမီး၀န္ထမ္းက  ခရီးသည္ေတြအားလံုးရဲ႕ အက်ီၤမွာ လိုက္ကပ္ေပးထားတဲ့ ယာဥ္လိုင္း တံဆိပ္ကိုၾကည့္ျပီး အစ္ကိုက …….. ……. ကားက ခရီးသည္မဟုတ္လားလို႕ေမးတာနဲ႕  ကၽြန္ေတာ္လည္း ေအး ..ဟုတ္တယ္လို႕ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီအခါမွာ ေဘးနားကရပ္ေနတဲ့ စားပြဲထိုးေကာင္ေလးေတြက အစ္ကိုစီးလာတဲ့ကားက ထြက္သြားျပီလို႕ေျပာတယ္။  အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္တာက ကၽြန္ေတာ္စီးလာတဲ့ ကားဟာ သတ္မွတ္အခ်ိန္မတိုင္မွီ ေစာထြက္သြားလို႕ ကၽြန္ေတာ္ က်န္ေနခဲ့ျပီဆိုတာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ အက်ၤီတစ္စံုနဲ႕ ကိတ္မုန္႕တစ္ဗူးထည့္ထားတဲ့အထုပ္ဟာ ကားေပၚပါသြားျပီဆိုတာပဲေလ။
      အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္လည္း စားပြဲထိုးေကာင္ေလးေတြကိုေမးျပီးေတာ့ အဲဒီမွာရွိတဲ့ ျဖဴးရဲစခန္းကို အေၾကာင္းၾကားဖို႕ သြားခဲ့တယ္။ရဲစခန္းကိုေရာက္ေတာ့ ျဖစ္စဥ္အတိအက်သတင္းပို႕ျပီးေတာ့ အခုကၽြန္ေတာ္သတင္းပို႔ခဲ့တဲ့ အခ်က္အလက္ ေတြကို အခ်ိန္နဲ႕တကြ မွတ္တမ္းတင္ထားေပးပါလို႕ေတာင္းဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သတင္းပို႕တဲ႕ အခ်က္ အလက္ေတြကို မွတ္တမ္းဖိုင္စာအုပ္ ထဲမွာေတာင္မမွတ္ပဲနဲ႕ စာအုပ္ငယ္အေဟာင္းေလးတစ္အုပ္ထဲမွာ ေရးမွတ္ တယ္ေလ။ အခ်ိန္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ (၃း၃၀)ရွိျပီ။ ရဲစခန္းထဲကေန ထြက္လာျပီးေတာ့ စားေသာက္ဆိုင္ထဲကို ျပန္ေရာက္ သြားခဲ့တယ္။
            စားေသာက္ဆိုင္ေရာက္ေတာ့ ေနျပည္ေတာ္မွာရွိတဲ့ အဲဒီယာဥ္လိုင္းက တာ၀န္ရွိတဲ့လူဆီကို ဖုန္းဆက္ ျပီးေတာ့ အေၾကာင္း ၾကားခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူလည္း ရန္ကုန္ကိုဆက္သြယ္အေၾကာင္းၾကား ေပးထားပါမယ္ ဆိုတာကလြဲလို႕ ဘာမွအဆင္ေျပေအာင္ မလုပ္ေပးနိုင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သူတို႕ယာဥ္လိုင္းက ရံုးခ်ဳပ္ဖံုးနံပါတ္ကို စံုစမ္းျပီးေတာ့ ဖုန္းဆက္ေတာ့လည္း ဖုန္းပိတ္ထားပါတယ္တဲ့။ စားေသာက္ဆိုင္က မန္ေနဂ်ာအစ္မၾကီးက ညေန (၅း၃၀ နာရီ)မွာ ရန္ကုန္ကိုဆက္သြားမယ့္ E-lite ကားကို အကူအညီ ေတာင္းေပးတာ ေၾကာင့္ ည(၈း၃၀) နာရီေက်ာ္ေက်ာ္မွာ ရန္ကုန္ေအာင္မဂၤလာ ကား၀န္းထဲကို ေခ်ာေခ်ာေမာေမာနဲ႕ျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ေရာက္ေရာက္ ခ်င္းပဲ အဲဒီယာဥ္လိုင္းက တာ၀န္ရွိတဲ့သူေတြကို သြားေရာက္ အေၾကာင္းၾကားျပီးေတာ့ေမးျမန္းတဲ့အခါမွာ ဘာအထုပ္မွ မေတြ႕ပါဘူး ဆိုတာရယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဆိုတဲ့စကားလံုးေတြကိုပဲတြင္တြင္က်ယ္က်ယ္နဲ႕ ေျပာၾကားတာပဲခံခဲ့ရတယ္။
တာ၀န္မရွိေပမယ့္ တာ၀န္ ေက်ခဲ့တဲ့ Feel စားေသာက္ဆိုင္က မန္ေနဂ်ာနဲ႕ တကြ ဆိုင္၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ ကူညီေပးမႈေတြကို ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္။ တာ၀န္ရွိျပီး တာ၀န္မေက်တဲ့သူေတြကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ေလးကို အံ့ၾသမိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ အဓိကေျပာခ်င္တာကေတာ့
(၁) ကၽြန္ေတာ့္လိုမ်ိဳး အျခားခရီးသည္ေတြေရာ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ခံစားခဲ့ၾကရျပီလဲဆိုတာ
(၂) အကယ္လို႕ က်န္ေနခဲ့တဲ့သူဟာ မလည္မ၀ယ္နဲ႕ လူတစ္ ေယာက္ဆိုရင္ေရာ၊
(၃) က်န္ေနခဲ့တဲ့သူဟာ မိန္းမငယ္တစ္ေယာက္သာ ဆိုရင္ေရာ၊
(၄)  ေငြေၾကးအပို အလွ်ံမပါတဲ့သူ သာဆိုရင္ေရာ၊
(၅) ရန္ကုန္ကိုအခုမွ သြားဖူးတဲ့သူ တစ္ေယာက္သာဆိုရင္ ရန္ကုန္ေရာက္ရင္တည္းဖို႕ တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိမ္လိပ္စာဟာ ကားေပၚမွာပါသြားခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေရာ၊
(၆) ကားေပၚမွာပါတဲ့ခရီးသည္ေတြထဲက မသမာသူ တစ္ေယာက္ေယာက္ကမ်ား မသမာတဲ့ကိစၥကိုလုပ္ေဆာင္ခဲ့ မယ္ဆိုရင္ အဲဒီကိစၥဘယ္သူ႕ ေခါင္းေပၚကိုေရာက္မလဲ
(၇) အကယ္လို႕ Feel စားေသာက္ဆိုင္က မန္ေနဂ်ာလိုမ်ိဳး လူမႈေရးအသိစိတ္ဓာတ္ျမင့္မားတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ေယာက္နဲ႕ မေတြ႕ခဲ့ပဲ စိတ္ဓာတ္ေရးရာအရ ညံ့ဖ်င္းတဲ့လူေတြနဲ႕ေတြခဲ့မယ္သာဆိုရင္
(၈) အခ်ိန္မွီ သြားရမယ့္ကိစၥမ်ိဳးရွိတဲ့လူသာဆိုရင္ေရာ ………………   စတဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲဆိုးက်ိဳးေတြကို စဥ္းစားျပီးသာၾကည့္ၾကပါေတာ့။ အကယ္လို႕ သည္လိုကိစၥမ်ိဳးကို ဥပေဒေၾကာင္းအရ အေရးယူေပးနိုင္မယ့္ တရားဥပေဒသာ ရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့လိုမ်ိဳးျဖစ္စဥ္ေတြ ေလ်ွာ့က်သြားမယ္လို႕ထင္ပါတယ္။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ကားခ နွစ္ခါကုန္ရံုသာမက ကားေပၚပါသြားတဲ့အထုပ္လည္းဆံုး၊ အခ်ိန္ေတြလည္းအလဟႆျဖစ္နဲ႕ မိေအးနွစ္ခါနာမဟုတ္ပဲ မိေအး ၃/၄ ခါနာသလိုျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္လိုကိစၥမ်ိဳး တစ္ျခားလူေတြ မၾကံဳေတြ႕ရေအာင္လို႕ နိုင္ငံေတာ္က လိုအပ္သလို ေဆာင္ရြက္ထားသင့္ပါေၾကာင္း ရင္နာနာနဲ႕ပဲ ကၽြန္ေတာ့္လို မခံစားရေအာင္ အၾကံျပဳေဖၚျပေပးလိုက္ပါေတာ့တယ္။
(မွတ္ခ်က္။   ။ ယာဥ္လိုင္းရဲ႕အမည္နဲ႕ တာ၀န္ရွိျပီးတာ၀န္မေက်ခဲ့တဲ့၊ တာ၀န္မယူခဲ့တဲ့ သူေတြရဲ႕ အမည္ ေတြကိုေတာ့ မေဖၚျပေတာ့ပါ။ကိုယ္ေၾကာင့္သူတပါးရဲ႕ စီးပြားေရးကိုမထိခိုက္ေစလိုတာရယ္၊ ယာဥ္ေပၚကတာ၀န္ရွိတဲ့ ၀န္ထမ္းေတြကို အလုပ္မျပဳတ္ေစလိုတာေတြရယ္ေၾကာင့္ရယ္ ေနာက္ျပီးေတာ့ ယာဥ္လိုင္းရဲ႕ရံုးခ်ဳပ္က ဖုန္းဆက္ျပီးေတာ့ေတာင္းပန္ထားတာေၾကာင့္(ေငြေၾကးကိစၥလံုး၀မပါပါ) အမည္မ်ားကိုမေဖၚျပေတာ့တာပါ။
သတင္းေဆာင္းပါးေလးတစ္ပုဒ္ပါ 
ဤသတင္းအခ်က္အလက္အား မည္သူမဆို မူရင္းစာသားမပ်က္ လြတ္လပ္စြာ ကူးယူေဖၚျပပိုင္ခြင့္ေပးပါသည္။

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment