RADIO

What is current song?

RSS

ယေန ့ကံရာဇာငယ္ လိုမျဖစ္ေစဖို ့၊၊၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ ့နုိင္ငံတြင္ ရုပ္ျပတည္ေဆာက္မွဳမ်ားကို ေရွ ့တန္းတင္ လုပ္ေဆာင္လာခဲ့ၾကသည္မွာ
ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာျမွင့္ခဲ့ပါျပီ။တေကာင္းရာဇာ၀င္တြင္ ကံရာဇာၾကီးနွင့္ကံရာဇာငယ္
ညီအကိုအေၾကာင္း လူတိုင္းသိၾကမွာပါ။ပထမဦးဆုံးဘုရားတည္ျပီးနုိင္သူက ဘုရင္ျဖစ္ရမယ္ဆုိတဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္နဲ ့ ဘုရားတစ္ဆူျဖစ္ေျမွာက္ဖို ့ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ၾကတယ္။ကံရာဇာငယ္က ရုတ္တရက္ျဖတ္
ထုိးဥာဏ္သုံးျပီး ဘုရားတစ္ဆူကို ၀ါးမ်ားျဖင့္တည္ေဆာက္ခဲ့သည္။ပထမဆုံးၿပီးစီးခဲ့၍
စည္းကမ္းသတ္မွတ္ခ်က္အရ တေကာင္းျပည္တြင္ ဘုရင္ျဖစ္လာခဲ့သည္။ကံရာဇာၾကီးနွင့္
ကံရာဇာငယ္တို ့၏ စီမံခန္ ့ခြဲမွဳနွင့္စိတ္ဓါတ္ကို ဘယ္သူ ့ၾကိဳက္သလဲေမးရင္ကံရာဇာငယ္ကိုပဲ
သေဘာက်ၾကိဳကႏွစ္သက္သည္ဟု လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေျဖၾကမယ္ထင္ပါသည္။အႏိုင္ရသြားသည့္
ကံရာဇာငယ္ကိုပဲ ခ်ီးက်ဴးဂုဏ္ျပဳၾကလိမ့္မည္။သူရဲ့ လၽွပ္တျပက္ျဖတ္ထိုးဥာဏ္ကိုသေဘာက်ခဲ့ၾကသည္။
ကႊ်န္ေတာ္တုိ ့ငယ္ငယ္ကသမိုင္းမွာလည္း ကံရာဇာငယ္ကိုပဲဦးစားေပး၍ အားက်အတုယူ
စိတ္ျဖစ္ေအာင္ ျပဌာန္းစအုပ္တြင္သင္ၾကားခဲ့သည္။တကယ္လည္းအားက်အတုယူလက္ခံခဲ့ၾကသည္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ ့နုိင္ငံတြင္ ရုပ္ျပတည္ေဆာက္မွဳမ်ားကို အေတာ္မ်ားမ်ားေတြ ့ရသည္မွာ
ကံရာဇာငယ္ကို အားက်အတုယူစိတ္ေၾကာင့္ မ်ားလား။အသက္(၃၀)ႏွစ္က်ာ္ႏွင့္အထက္
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ကံရာဇာငယ္ရဲ့ အရွိန္အ၀ါ ရုိက္ခတ္ခံခဲ့ၾကရသည္။ ကံရာဇာၾကီးနွင့္
ကံရာဇာငယ္ ညီအကိုတို ့ႏွစ္ဦးတည္ခဲ့ေသာ ေစတီမ်ား၏ အရည္အေသြး၊ ဂုဏ္သတၱိႏွင့္အႏွစ္သာရကို
ျပန္ၾကည့္ရင္ ကံရာဇာငယ္ကိုအားက်ႏုိင္အုံးမလား။ကံရာဇာၾကီးသည္ တကယ့္ အုတ္၊သဲ၊ေက်ာက္
တို ့ျဖင့္ အုတ္ျမွစ္ခ်၍ ေစတီကိုစနစ္တက်တည္ေဆာက္ရန္ ရည္ရြယ္လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။သူ ့ေစတီ
ကိုျပီးစီးေအာင္တည္ေဆာက္ခဲ့မည္ဆိုပါက ယေန ့ထိႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာစတီကို ဖူးေမၽွာ္နုိင္လိမ့္မည္။
ခိုင္မာသည္။ထည္၀ါသည္။ခန္ ့ညားသည္။အႏွစ္သာရျပည့္၀သည္။ေႏွာင္းလူတုိ ့ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ
ၾကည္ညိဳသဒၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶၶါပြားနုိင္လိမ့္မည္။ကံရာဇာငယ္ကမူ ေစတီကို ၀ါးမ်ားျဖင့္ အျမန္ေဆာက္ခဲ့သည္။
၀ါးမ်ားသည္ တာရွည္ခိုင္ခံ့မွဳမရွိ။ ဘုရင္ျဖစ္ေရးတစ္ခုတည္းကိုသာ ၾကည့္ခဲ့သည္။
သူေအာင္နုိင္ခဲ့ေသာေစတီကို အုတ္၊သဲ၊ေက်ာက္တို ့ျဖင့္စနစ္တက် ခိုင္ခန္ ့စြာ ေဆာက္လုပ္ျပီးစီးခဲ့ပါက အလြန္ဂုဏ္ယူစရာေကာင္းေသာ ေအာင္နိုင္သူ၏ အထိန္းအမွတ္ကုိ ဖူးေတြ ့ရေကာင္းဖူးေတြ ့
ရေပလိမ့္မည္။ ဘုရင္ျဖစ္ေရးဟူေသာဆႏၵျဖင့္ အႏုိင္ရေရးတစ္ခုကိုသာၾကည့္ျပီး ဂိမ္းတစ္ခုလို
ကစားခဲ့သည္။ မ်က္စိအျမင္ျဖင္ ့ ၾကည့္သာျမင္သာရွိေအာင္သာလုပ္သည္။ ခိုင္မာမွုအႏွစ္သာရမရွိခဲ့။ အစစ္မွန္ယွဥ္ျပိဳင္မွုမဟုတ္ဘဲ အလြယ္လမ္းလိုက္ျပီး ဘုရားျဖစ္ရင္ျပီးေရာမဟုတ္လားဆုိတဲ့ သေဘာမ်ဳိးပိုက္ျပီး ေစတီအတုတည္ေဆာက္ခဲ့သည္။ ရုပ္ျပပဲတည္ေဆာက္သည္။ အတြင္းပိုင္း
အႏွစ္သာရကို ထည့္သြင္းမစဥ္းစား။တနည္းအားျဖင့္ဆိုရလွ်င္ မိမိ၏ ဂုဏ္သိကၡာကို ထည့္သြင္း
မစဥ္းစားခဲ့ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ပင္လွ်င္ ကံရာဇာငယ္ရဲ့စနစ္ကို အားက်လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။ အေျခအျမစ္ခိုင္မာစြာေဆာင္ရြက္လိုစိတ္၊အပင္ပန္းခံလိုစိတ္မရွိခဲ့။။လူအမ်ားျဖတ္ကနဲျမင္သာမယ့္ ရုပ္ျပဘ၀ကိုပဲ ျပသခဲ့သည္။အမွန္ဘ၀ကု ိမိမိကိုယ္တိုင္အသိဆုံးျဖစ္သည္။ ဆယ္တန္းေျဖခါနီးကတုန္းက “ေခြးႏွင့္တိုက္လို ့ရရ၊တုတ္နဲ ့ရုိက္လို ့ရရ ယုန္ရဖို ့ပဲကြ” ဆရာတစ္ေယာက္ကေျပာဖူးသည္။ ေၾကာင္ ျဖဴျဖဴမဲမဲ ၾကြက္ရဖုိ ့ပဲ အဓိကမဟုတ္လားဟု ထင္ထားခဲ့သည္။အစစ္အမွန္က ေၾကာင္ျဖဴႏွင့္ေၾကာင္မဲတုိ ့ရလာတဲ့ ၾကြက္ကေတာ့ အမ်ဳိးအစား၊အေရာင္အေသြး၊အရြယ္ပမာဏေတာ့ ကြဲပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့နုိင္ငံသည္လည္း လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္အတန္ၾကာက ရုပ္ျပယဥ္ေက်းမွဳျဖင့္ ခရီးႏွင္ခဲ့သည္။လက္ရွိလူငယ္မ်ားသည္လည္း ရုပ္ျပဘ၀ကို တည္ေဆာက္ေနၾကေသးသည္။ မိမိဘ၀ႏွင့္ မိမိနုိင္ငံကို ရုပ္ျပတည္ေဆာက္ ၍ မရေတာ့သည့္အခ်ိန္ေရာက္ေနပါ ျပီ။ကုန္လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္မ်ားအတန္ၾကာၾကာက ကံရာဇာငယ္လို
ရုပ္ျပတည္ေဆာက္မွဳမ်ားေၾကာင့္ အစစ္အမွန္ တိုးတက္မွဳ၊ျဖိဳးမွဳမ်ားျဖစ္မလာပဲမိုးထဲေရထဲေရာက္ေတာ့
မခံနုိင္ၾက၊ ျခစား၊ ေဆြးေျမ ့ပ်က္းစီးခဲ့သည္။ ေနပူထဲေရာက္ေတာ့လည္း အပူဒဏ္မခံနုိင္၊
ကာကြယ္ရန္နည္းလမ္းမ်ားလည္းမသိခဲ့၊အားမထုတ္ခဲ့ၾက။ ေတြ ့ရာအရိပ္မွာသာ ခဏ၀င္ခိုခဲ့ၾကသည္။
နုိင္ငံဖြံ ့ျဖိဳးတိုးတက္ဖို ့ ပညာေရးသည္ အေရးၾကီးဆုံးအေျခခံအုတ္ျမစ္ျဖစ္သည္။ တကၠသိုလ္ေပါင္း အေရအတြက္ ဘယ္ေလာက္၊ေက်ာင္းေပါင္းဘယ္ေလာက္ဖြင့္လွစ္ခဲ့တယ္ဆိုျပီး ကိုယ္ဘယ္ေလာက္လုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတာကိုပဲ ရုပ္ျပခဲ့ၾကသည္။တကယ္တမ္း ပညာသင္ယူရမည့္
က်ာင္းသားေတြအတြက္စာသခၤန္း လုံေလာက္ရဲ့လား၊ စာသင္ခုံလုံေလာက္ရဲ့လား၊ သြားလာမွဳစနစ္
ေကာင္းရဲ့လား၊ေခတ္နဲ ့ညီတဲ့သင္ေထာက္ကူ ပစၥည္းလုံေလာက္ရဲ့လား၊ သင္ၾကားေပးမယ့္
ဆရာ/ဆရာမဦးေရ အဆင္သင့္ လုံလာက္မွဳရွိရဲ့လား၊၀န္ထမ္းမ်ား ဆရာ/မမ်ား၏ ေနထိုင္ေရး၊ ဆက္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းအဆင္ေျပရဲ့လား၊Knowledge Age ေခတ္ၾကီးထဲမွာ စာၾကည့္တိုက္စနစ္၊
ကြန္ပ်ဴတာသင္ၾကားေရး၊သုံးစြဲမယ့္စက္အေရအတြက္၊စက္ေတြကေရာ ေခတ္နဲ ့ေလ်ာ္ညီေသးရဲ့လား
စသည့္ လားေပါင္းမ်ားစြာ။စသည့္လားေပါင္းမ်ားစြာကို ရာခိုင္ႏွဳန္းအေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား လုံေလာက္မွဳ
မရွိတာ ေတြ ့ရပါတယ္။ တကၠသိုလ္ဖြင့္ပြဲတစ္ခုတုန္းက လက္ေတြ ့ခန္းသုံးပစၥည္းေတြကို အျခား
တကၠသိုလ္တစ္ခုမွ ေခတၱငွားရမ္းျပီး ခ်ျပထားတာကို ေတြ ့ဖူးပါတယ္။လက္ေတြ ့ခန္းသုံးပစၥည္း
အားနည္းပုံက ေတာ္ေတာ္ဆိုးလြန္းပါတယ္။ကၽြန္ေတာ့္သမီးေျခာက္တန္းေက်ာင္းသူက
စာၾကည့္စားပြဲမွာပုံထိုင္ဆြဲေနရင္း အေမကိုမွန္ႏွစ္ခ်ပ္ေလာက္ရမလားေမးေနသံၾကားလို ့
ေမးၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဆရာမက လက္ေတြ ့ျပဖို ့မွန္ႏွစ္ခ်ပ္ရွိရင္ ယူလာခဲ့ပါေျပာလို ့ေျဖတယ္။
သမီးစာအုပ္ကိုယူၾကည္ ့လိုက္ေတာ့ အေထြေထြသိပၸံအခန္း(၄)၊ စြမ္းအင္အခန္းထဲက အလင္းေၾကာင္း
သင္ခန္းစာ၊”ကယ္လီဒိုစကုပ္၏အေျခခံသေဘာႏွင့္ပုံရိပ္ျဖစ္ေပၚပုံ” အေၾကာင္း၊မွန္ေလးႏွစ္ခ်ပ္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေထာင္ထားတာေတြ ့ရတယ္။မွန္ႏွစ္ခ်ပ္ေလာက္ေတာင္ေက်ာင္းလက္ေတြ ့ခန္းမွာ စုေဆာင္းမထားႏုိင္တာကေတာ့ ဝမ္းနည္းဖို ့ေကာင္းပါတယ္။
စီပြားေရးဦးတည္ခ်က္(၄)ရပ္ထဲမွာ “ စိုက္ပ်ိဳးေရးကို ပိုမိုဖြံ ့ျဖိဳးတိုးတက္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ျပီး
ေခတ္မွီစက္မွဳႏုိင္ငံထူေထာင္ေရးႏွင့္……” ဆိုတဲ့ဦးတည္ခ်က္ရဲ့ အေျခခံၾကေသာလယ္ယာကိစၥမွာ
လည္း ကံရာဇာငယ္ကို စံနမူနာယူခဲ့ၾကသည္ထင္ပါရဲ့။”ကိုယ္တုိ ့လက္ထက္မွာေတာ့ ဆည္ေျမာင္းတာတမံအေရအတြက္ ဘယ္ေလာက္ေဆာက္ခဲ့တယ္”ဆိုတာပဲ လက္မေထာင္ျပခ်င္ၾကတယ္။
အေရအတြက္ခ်ျပဖို ့ မ်က္စိနဲ ့ျမင္သာမယ့္ အေဆာက္အအုံကိုပဲေဆာက္ေနၾကတယ္။ ဘယ္ေလာက္
အသုံးဝင္သလဲ၊ဘယ္ေလာက္အက်ဳိးျပဳနုိင္သလဲ၊ ထိထိေရာက္ေရာက္အက်ဳိးသက္ေရာက္မွဳ
ရွိမရွိဆိုသာအခ်က္မ်ားကို မသိဟန္ေဆာင္ေနတတ္ၾကသည္ကို ေတြ ့ေနရတယ္။
ျမိဳ ့ရြာမ်ားဖြံ ့ျဖိဳးတုိးတက္လာရန္ ဆက္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းသည္အေရးပါလွသည္။
ျမိဳ ့မွေတာအထိ လမ္းမ်ားေဖါက္လုပ္ၾကသည္။ကတၱရာမ်ားခင္းၾကသည္။ေက်းရြာမ်ားထိ ကုန္စည္စီးဆင္းမွဳ ျမန္လာသည္မွာ ဝမ္းသာစရာေကာင္းလွသည္။သို ့ေသာ္ ေက်ာက္ခင္းလမ္း၊ ကတၱရာလမ္းေတြက မၾကာခင္ က်င္းေတြ၊ခ်ဳိင့္ခြက္ေတြေပၚလာသည္။ကတၱရာလမ္းေပၚ
ေက်ာက္ေပါက္မာေပါက္တာ ျမန္လြန္းလွသည္။ အေၾကာင္းမွာ ရုပ္လုံးတစ္ခု အျမန္ျပနုိင္ေရးကိုပဲ
ေဇာင္းေပးခဲ့သည္။အေရးၾကီးသည့္ စံခ်ိန္စံညႊန္းမ်ားရွိေစရန္ အားထုတ္မွဳ နည္းခဲ့သည္။
တစ္ႏွစ္ၾကာမွ ျပီးရမည့္အလုပ္ကို ေျခာက္လတည္းျဖင့္ အျပီးလုပ္ခဲ့လွ်င္ေတာ့ အရည္အေသြးက က်ဆင္းမည္။မနုိင္ဝန္ကိုတင္ျပီး မတက္နုိင္ေသာ ကုန္းတက္ကို အတင္းရုိက္တင္ၾကသည္။ အျမီးလွန္ခ်ဳိးတန္ခ်ဳိးခဲ့ၾကသည္။အျခားအျခားေသာအေရးကိစၥရပ္မ်ားတြင္လည္း အျမီးလွန္ခ်ဳိးခဲ့ၾကသည္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ ့နိုင္ငံမွာ ရုပ္ျပယဥ္ေက်းမွဳသည္ ၾကီးစိုးေနဆဲျဖစ္သည္။
တကၠသိုလ္စာသင္ေဆာင္တစ္ခုမွာ မီးသတ္ေဆးဘူးေတြခ်ိတ္ထားတာ တပတ္လည္ အျပည့္ပါပဲ။
သြားကိုင္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အခြန္ေတြျဖစ္ေနသည္။မီးေလာင္ရင္ အဲဒီေဆးဘူး ဘာတန္ဖိုးမွမရွိ။
အထက္အၾကီးကဲလာရင္ လာတဲ့လမ္းေၾကာင္းမွာ ျမင္သာတဲ့မ်က္ႏွာပဲ ေကာင္းေအာင္ျပင္ဆင္
မြမ္းမံၾကတယ္။အမွန္ရွိသင့္တဲ့အေနအထားထက္ ပိုမိုမြမ္းမံၾကသျဖင့္ မကုန္သင့္တဲ့ေနရာမွာ အလဟ
အကုန္ခံၾကတယ္။ဒီလိုလုပ္ေပးလိုက္လွ်င္ လာတဲ့ပုဂၢဳိလ္မ်ားကလည္း ေက်နပ္သြားေရာ (အမွန္ကိုနားမလည္ရွာပါ)။
စာေရးသူအဓိကတင္ျပလိုေသာအခ်က္မွာ ပညာေရးျဖစ္ပါသည္။ကံရာဇာငယ္၏ ရုပ္ျပပညာေရး မျဖစ္ေစခ်င္ပါ။အထူးသျဖင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ စိတ္ဓါတ္ကို ျပဳျပင္ေစလိုပါသည္။
ဆရာ/မမ်ားကို ေတာင္းပန္လိုသည္မွာ ေက်ာင္းသားလူငယ္မ်ား ကံရာဇာငယ္ကို အားမက်မိေစရန္ ၊အလြယ္လုပ္လိုစိတ္ မေမြးမိေစရန္ သင္ၾကားေပးေစလိုပါသည္။စာေမးပြဲေျဖျပီးလွ်င္ေကာ္ပီစာရြက္ေတြ
ပလူပ်ံတာလည္း ကံရာဇာငယ္ရဲ့ စနက္ပဲျဖစ္ပါသည္။
သင္ၾကားေရးစနစ္ကို ေျပာင္းလဲရန္ၾကိဳးပမ္းၾကသည္။စီမံခန္ ့ခြဲသူမ်ားလည္း ကံရာဇာငယ္လို အလြယ္မလုပ္ေစခ်င္ပါ။အရည္ခ်င္းရွိေသာ ဆရာဝန္မ်ား၊အရည္ခ်င္းရွိေသာ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ၊အရည္းအခ်င္းရွိေသာ အသိပညာရွင္/အတတ္ပညာရွင္မ်ား ေပၚထြက္လာေစရန္
အတြက္ ေက်ာင္းသာဦးေရကို ေလ်ာ့ခ်ကန္ ့ သတ္သည့္အခ်က္မွာ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္လာသည္။ သင္ယူနုိင္တဲ့အရည္အခ်င္းျပည့္မီပါလ်က္နဲ ့ သတ္မွတ္လူဦးေရျပည့္တာနဲ ့တင္
ကန္ ့သတ္ပိတ္ပင္လိုက္သည့္ဆုိေတာ့ လူငယ္မ်ားလိုခ်င္ေသာ ဘာသာရပ္ကို တက္ေရာက္ခြင့္မရပဲ အျခားဘာသာရပ္ ( မလိုခ်င္သည္ပဲျဖစ္ေစ) မ်ားမွာ သြားသင္ရမွာဆုိတာကေတာ့ လူငယ္ေတြရဲ့အနာဂတ္တစ္ခုလုံး လမ္းလႊဲေပးလိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
မညွာတာ ရက္စက္ရာေရာက္လြန္းလွသည္။ အရည္အခ်င္းရွိတဲ့ ပညာရွင္ေတြ ေမြးထုတ္ဖုိ ့
အေရအတြက္ကိုေလွ်ာ့ခ်ဖို ့လိုအပ္ပါသလား။ အရည္ခ်င္းျပည့္မီေအာင္လုပ္ေဆာင္ဖို ့
အျခားနည္းလမ္းမ်ား ေျပာင္းလဲစဥ္းစားသင့္ပါသည္။
ကုိယ့္လက္ဝယ္ေရာက္လာေသာအေရအတြက္မ်ား(ျဖစ္သင့္ျဖစ္ထိုက္)အားလုံးကို အရည္အေသြး
ေကာင္းေကာင္းထြက္လာေစဖို ့ ဘာေတြလိုအပ္မလဲ။အရည္အခ်င္းျပည့္မီအေရအတြက္လုံေလာက္ေသာ
သင္ၾကားေရးဆရာ/မ မ်ား၊စီမံခန္ ့ခြဲေရးဝန္ထမ္းမ်ား၊၄င္းတုိ ့၏ စားဝတ္ေနေရးဘဝေနထိုင္မွဳမ်ား၊
လုံေလာက္ေသာ သင္ေထာက္ကူပစၥည္းမ်ား၊သင္ၾကား သူႏွင့္သင္ယူသူမ်ား စိတ္ေအးၾကည္လင္စြာ
သင္ၾကား/ယူႏုိင္မည့္ စာသင္ခန္းမ်ား၊ႏုိင္ငံ၏ရာသီဥတုအေျခအေန အရ စာသင္ခန္း၏
အပူအေအးအေျခအေနကို ထိန္ညိွျပဳျပင္ေပးမည့္ နည္းစနစ္မ်ား၊ေခတ္နွင့္ေလၽွာ္ညီေသာ
သင္ရုိးညႊန္းတမ္းမ်ား၊စာသင္ခန္းသို ့သြားလားေရးဆက္သြယ္ေရးစနစ္မ်ား(လိုင္းကားေပၚတြင္အခ်ိန္ကုန္မခံေစရန္) စသည္၊စသည္မ်ားကို အရည္အေသြးမီေအာင္ ဦးစြာေဆာင္ရြက္မည္ဆိုပါက အရည္အခ်င္းေကာင္းေသာ ပညာရွင္အေရအတြက္မ်ားမ်ား ေပၚထြက္လာမည္မွာေသခ်ာပါသည္။
ကံရာဇာငယ္ရဲ့ေစတီလိုအလ်င္စလိုမျဖစ္ေစရန္ ျပန္လည္သုံးသပ္ေစခ်င္ပါသည္။
ငါတို ့ေတာ့ ဒီအေရအတြက္ေလာက္ပဲ အရည္းအခ်င္းျပည့္ဝေအာင္ လုပ္ေပးႏုိင္မယ္။
ဒီထက္ပိုလုပ္ႏိုင္တဲ့အရည္အခ်င္းကိုယ့္မွာမရွိေတာ့ဘူးလို ့ေၾကျငာလိုက္တာနဲ ့တူေနပါတယ္။
ေစတနာအရင္းခံနဲ ့ေနာက္ဆုံးေျပာလိုတာက အရည္အခ်င္းရွိေသာ အသိပညာရွင္၊အတတ္ပညာရွင္မ်ား အေရအတြက္မ်ားမ်ားေပၚထြန္လားေစရန္ ပညာေရးကိုစီမံၾကရာတြင္
ကံရာဇာငယ္လိုေစတီတည္ျခင္းမ်ဳိးမျဖစ္ေစရန္ ေရွာင္ရွားသင့္ပါေၾကာင္း
မိုးဟိန္းသူ  forever friends မွ ကူးယူေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment