RADIO

What is current song?

RSS

ေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ စာကဗ်ာ

ေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ စာကဗ်ာ

ဘ၀ဟူသည္
တိုေတာင္းလွေပစြ
ကန္ေရျပင္၌တက္ေသာ
ေရပြက္မွ်သာ ျဖစ္တယ္။

ေကြးေသာလက္မ်ား
ဆန္႔မသြားခင္
မတည္ေသာ အသက္
ခႏၶာဟူသည္
ဇာတိ ဇရာ မရဏ
ေသာက ပရိေဒ၀ အနိစၥ
အၿမဲမွန္ကန္ေသာ အရာ
မၿမဲျခင္းသာ ျဖစ္တယ္။
ဘုရားရွင္ေသာ္မွ မလႊဲႏိုင္တဲ့တရား
အနိစၥ ေသဆံုးျခင္း၏ တရား။

တစ္ေန႔ တစ္ခ်ိန္
ေလမွာလြင့္ေသာ…ပြင့္ခ်ပ္ငယ္ႏွယ္
ကၽြန္မ ေသဆံုးပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္မ အသက္ လူႀကီးအရြယ္
သြားရမယ့္လမ္း ျပင္ဆင္ခဲ့ပါတယ္။


ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မ
ေဖေဖ့လို
အာဇာနည္လို႔ မယူဆပါဘူး။
အမွန္တရားနဲ႔ တရားဥပေဒသာ
ျမတ္ႏိုးပါတဲ့ သာမန္လူ
ျမန္မာအမ်ဳိးေကာင္းစားေရးကို
ေရွး႐ႈသူသာျဖစ္တယ္။

အကယ္၍ ကၽြန္မ ေသလြန္တဲ့အခါ
မငိုပါနဲ႔ မပူေဆြးၾကပါနဲ႔
ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ စ်ာပနပြဲ
မလုပ္ၾကပါနဲ႔။
ကၽြန္မကိုခ်စ္သူ မခ်စ္သူ
မည္သူမဆို လာ႐ႈႏိုင္တယ္
ပုပ္ပြဖူးေယာင္ လူေသေကာင္၏
မ်က္ျမင္မုခ် အသုဘ ကမၼဌာန္း
အိုနာ ေသျခင္း၏ မၿမဲေသာလမ္း။

ကၽြန္မ ေသဆံုးၿပီးေနာက္
ခ်န္ထားခဲ့ပါရေစ။
ကၽြန္မ၏ အထြဋ္ျမတ္ေသာ ဆံပင္
ေရႊတိဂံုဆံေတာ္ရွင္သို႔ လွဴဒါန္းပါ။
ကၽြန္မ၏ မ်က္ၾကည္လႊာ …
အလင္းမရသူကို လွဴဒါန္းေပးပါ။
ကၽြန္မ၏ ႏွလံုးသား … ေက်ာက္ကပ္
အသည္း ကလီစာမ်ား
ေကာင္းေသးပါက
လိုအပ္သူမ်ားအား လွဴဒါန္းေပးပါ။

မသာတစ္ေခါက္
ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္
နာေရးကူညီေသာ ေစတနာရွင္
စင္ၾကယ္ေသာကုသိုလ္နဲ႔ ကိုေက်ာ္သူ
ကၽြန္မ အသက္မဲ့ခႏၶာကို
လွဴပါတယ္။
ဖုတ္က်ည္းသၿဂႌဳလ္ေပးပါ။
ပုပ္ပြလာမယ့္ ခႏၶာအား
မီးသၿဂႌဳလ္ၿပီး …
ရလာေသာခႏၶာ၏ ျပာေျမဇာ
အပင္တို႔အတြက္ ေျမၾသဇာေကၽြးေပးပါ။

ေနာင္လာေနာက္သားမ်ားအတြက္
ကၽြန္မ၏ေနအိမ္ (သို႔)
ကၽြန္မ၏အက်ဥ္းေထာင္
အင္းစိန္ေထာင္ခြဲ
အမွတ္ ၅၄ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္း
ေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ျပတိုက္အျဖစ္
ကၽြန္မ၏ အသံုးအေဆာင္ … စာအုပ္
တီးသူမဲ့ေသာ စႏၵယား
ကၽြန္မ၏ ျမန္မာအ၀တ္အစား
ရိုးသားေသာ
ျမန္မာအမ်ဳိးသမီး၏တန္ဖိုးမ်ား
ေနာင္လာေနာက္သားမ်ား ႐ႈျမင္ေစ။

ကၽြန္မ၏ က်န္ရစ္ေသာ
ဘဏ္ေငြသားအနည္းငယ္။
ကၽြန္မ၏ စ်ာပနစရိတ္ႏွင့္
ဆင္းရဲေသာ သံဃာအိုမ်ား
အတြက္ က်န္းမာေရး
ဇီ၀ိတဒါန ေဆးအလွဴ
ကြယ္လြန္သူ မိဘမ်ား အမွဴးထား၍
ကၽြန္မႏွင့္ ကြယ္လြန္ေသာ
ခင္ပြန္းအတြက္
သားမ်ားမွ ေရစက္ခ် … အမွ်ေ၀ေစခ်င္ပါတယ္။

ကၽြန္မရေသာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး
ႏိုဘယ္ဆုေငြသား
ေဒၚလာ ၁.၃ မီလီယံအား
ကိုယ္က်ဳိးအတြက္ မသံုးစြဲ
တစ္ျပားမခ်န္
ျမန္မာျပည္သူမ်ားအတြက္
က်န္းမာေရးနဲ႔ ပညာေရး ရန္ပံုေငြ
လွဴဒါန္းခဲ့ပါတယ္။
ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာ
ခ်မ္းသာၾကပါေစ။
ၾကား ၾကားသမွ် အမွ် အမွ် အမွ်
ယူေတာ္မူ။

အမ်ဳိးအတြက္ထားတဲ့
အေမ့ရဲ႕ေစတနာကို
နားလည္ ပါရမီျဖည့္ေပးသူ သားမ်ား
အေမ့ဘ၀မွာ ေမြးရက်ဳိးနပ္ပါတယ္။
အေမ့ဘ၀အတြက္ အေကာင္းဆံုး
ဘုရားေပးေသာ ဆုလာဘ္
ဒီသားမ်ားသာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီသားမ်ားအတြက္ …
အေမ ေမြးခဲ့ေသာ ဇီ၀ိတ အသက္
အေဖေပးခဲ့ေသာ ပညာ မွတပါး
အျခားေပးရန္ စည္းစိမ္အေမြမရွိ။
စိတ္ဓါတ္ႏွင့္ ႀကံ႕ခုိင္ေသာ မ်ဳိးရိုး၏အေမြ
ေအာင္ဆန္းမ်ဳိးရိုး … ဆက္က်န္ေနပါေစ။

အတူေန မမ ေဒၚခင္၀င္းႏွင့္ သမီးမ်ား
ကၽြန္မအား
ေစာင့္ေရွာက္ေပးေသာ ေက်းဇူး
အထူး မေမ့ပါ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ေဆး၀ါးကုသေပးေသာ
ေမာင္ငယ္ ေဒါက္တာတင္မ်ဳိး၀င္း
သမားစိတ္ရင္းေၾကာင့္ ကၽြန္မ
အသက္ရွည္ …
ေက်းဇူးဆပ္စရာ ပစၥည္းမဲ့သူ ကၽြန္မ
ဦးခ်ၿပီး ဆပ္ပါရေစ။

ျပည္တြင္းျပည္ပ …
ကၽြန္မကို ခ်စ္ခင္ၾကေသာ
ကၽြန္မကို အားေပးၾကေသာ
မိတ္ေဆြသဂၤဟ
သိသူ မသိသူမွန္သမွ်
ကၽြန္မျပဳေသာကုသိုလ္ အဖို႔ ဘာဂ
ေ၀မွ်ပါတယ္။
ရႊင္လန္းၾကပါေစ။

ကၽြန္မ၏ တစ္ဦးတည္းေသာ
ခ်စ္ရေသာ အစ္ကိုႀကီး
ေသြးသားစပ္သူ ဦးေအာင္ဆန္းဦး
အတြက္ …
ကၽြန္မအေဖ၏ ပန္းခ်ီတစ္ခ်ပ္ …
သူမေသခ်င္ … ေခါင္းရင္းမွာ
ခ်ိတ္ဖို႔ ေပးအပ္ခဲ့တယ္။

အႏွစ္ ၂၀
သက္တမ္းရ သက္ေတာ္ရွည္
အေ၀းေရာက္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္
ကၽြန္မ၏ တစ္၀မ္းကြဲေမာင္
ေဒါက္တာစိန္၀င္း…
ကၽြန္မရဲ႕ အႏွစ္ (၂၀)
အခ်ဳပ္ကာလအတြင္း
ကၽြန္မရတဲ့ဆုေတြ လက္ခံတဲ့အခါ
စင္ေပၚတက္
မ်က္ႏွာျပေဖာ္ရေပးတာ
အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ေဖေဖ့မ်က္ႏွာနဲ႔
ကၽြန္မအေပၚ … မရွိတဲ့
အျပစ္ကိုတင္ … အကြက္ဆင္
အတင္းေထာင္ခ် … သပ္လွ်ဳိျပန္ကယ္ျပတဲ့
အတုယူ ခ်ီးမြမ္းထုိက္ပါေသာ
မွဴးႀကီးသန္းေရႊ ေမတၱာ ေစတနာ
မွတ္ေက်ာက္စာ ထိုးခဲ့ပါတယ္။
ကလိမ္ၿခံဳ နအဖ၏
ဂႏၥ၀င္မိေခ်ာင္းမ်က္ရည္။

ကၽြန္မ မေခၚဘဲ
အလည္လာတဲ့ ဧည့္သည္
ကၽြန္မ အသက္ေဘးအတြက္ သူ
စိုးရိမ္တယ္။
ေမာပမ္း ေမ့လဲေနေသာ
ဆီးခ်ဳိလူနာသည္သူ
ပုတုဇၨေနာ ဥမၼတေကာ အဆိုရွိ
တကယ္မွန္မွန္ မမွန္မွန္ …
ဟုတ္ေသာ္ရွိ မဟုတ္ေသာ္ရွိ
ခမ်ာ … ေစတနာနဲ႔
သတိေပးရန္ႀကံတဲ့အတြက္
သူ၏ ထားရွိေသာ က႐ုဏာ ေစတနာ
ေက်းဇူးတင္ထုိက္ပါတယ္။

ကၽြန္မ သြားတဲ့အခါ
တရား သံေ၀ဂရ …
မ်က္ရည္ မက်ၾကပါနဲ႔။

မၿပီးဆံုးေသးတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ၀တၱရား
က်ရာေနရာ ကူညီပါ၀င္
ျဖည့္ဆည္းေပးၾကပါ။
ကၽြန္မအတြက္ထားတဲ့ ခ်စ္ေမတၱာ
တိုင္းျပည္အမ်ဳိးအတြက္
လက္ဆင့္ကမ္း ႀကိဳးစားေပးပါ။
အေဖ ေပးခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္ေရး
ကၽြန္မ လက္ထပ္မွာ မရေသးခင္
ကၽြန္မ ေသလြန္ခဲ့ပါလွ်င္
ကၽြန္မ ကိုယ္စား
တာ၀န္ဆက္ယူေပးႏုိင္ေစ
တစ္ေန႔မွာ … ေဒါင္းမ်ဳိးႏြယ္ဆက္
ျပန္ေခါင္းေထာင္ထၾကပါေစ
ဒို႔ျမန္မာအမ်ဳိး … သိကၡာ မ်ဳိးႏြယ္ေဆြ။
အာဏာရွင္စနစ္ ျပဳတ္က်ပါေစ။

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment