RADIO

What is current song?

RSS

ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ အမွတ္(၂) အေျခခံပညာအထက္တန္းေက်ာင္းအတြင္း မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြား

DSC_0097
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ အမွတ္(၂)အေျခခံပညာေက်ာင္းအတြင္း မီးေလာင္ကြၽမ္းမႈျဖစ္စဥ္မွာ ဒီဇင္ဘာလ(၃၀)ရက္ေန႕ ညေန ၅နာရီခြဲ အခ်ိန္၀န္းက်င္၌ စတင္ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

အဆိုပါ မီးေလာင္မႈျဖစ္စဥ္ကို အမွတ္(၂)အေျခခံပညာအထက္တန္းေက်ာင္း၌ ညေစာင့္္တာ၀န္အျဖစ္ထမ္းေဆာင္ေနသည့္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးမွ ညေန ၅နာရီခြဲအခ်ိန္တြင္ စတင္ျမင္ေတြ႕ျမင္ခဲ့ေၾကာင္း ၄င္း၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရွိရသည္။

မီးစတင္ေလာင္ကြၽမ္းခဲ့သည့္ ေနရာမွာ ေတဇခန္းမေဆာင္အနီးရွိ ကြန္ျပဴတာ အခန္းမွ စတင္ေလာင္ကြၽမ္းခဲ့ၿပီး ေတဇခန္းမေဆာင္သို႕ ကူးစက္၍ မီးေလာင္ ကြၽမ္းခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
DSC_0109

ယင္းမီးေလာင္မႈကို မီးသတ္တပ္ဖြဲ႕၀င္မွ မည္သည့္ေနရာမွ စတင္၍ ေလာင္ကြၽမ္းျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အတည္မျပဳေသးေသာ္လည္း ယခုလက္ရွိအခ်ိန္ထိ အမွတ္(၂)အေျခခံပညာေက်ာင္းအတြင္းရွိ ေတဇခန္းမေဆာင္တစ္ခုလံုး မီးေလာင္ကြၽမ္းခဲ့ၿပီး အဆိုပါခန္းမအနီးရွိ ကြန္ျပဴတာခန္း၊ အိမ္တြင္းမႈအခန္း၊ အႏုပညာခန္း၊ ပန္းခ်ီခန္း၊ က်န္းမာေရးခန္းႏွင့္ ေလးထပ္ေဆာင္တို႕မွာ မီး ကူးစက္ေလာင္ကြၽမ္းခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါျဖစ္စဥ္သည္ ဒီဇင္ဘာလ(၃၀)ရက္ေန႕ညေန၅နာရီခြဲအခ်ိန္ခန္႕၌ စတင္ ေလာင္ကြၽမ္းခဲ့ၿခင္းၿဖစ္ၿပီး ည (၆)နာရီ (၃၅)မိနစ္ခန္႕တြင္ မီးၫြန္႕ကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္ခဲ့ကာ ည၇နာရီ၊ မိနစ္၅၀တြင္ မီးၿငိမ္းသတ္ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ မီေလာင္မွဳ ၿဖစ္ပြားရာေနရာသို႕ မီးသတ္ယာဥ္ (၃၁)စီး၊ အုပ္ခ်ဳပ္မွဳယာဥ္ (၈)စီး လာေရာက္ မီးၿငိမ္းသတ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
မီးေလာင္မႈျဖစ္စဥ္ကို ဦးစြာျမင္ေတြ႕ခဲ့ရသည့္ အမွတ္(၂)အေျခခံပညာေက်ာင္း၊ ေက်ာင္းေစာင့္ျဖစ္သူ ကိုဖိုးေဇာ္ က " ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ ကြၽန္ေတာ့ဇနီးက ညေန၅နာရီခြဲအခ်ိန္ေလာက္က ေက်ာင္းအတြင္းထဲမွာ သန္႕ရွင္းေရးလုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ေတဇခန္းမေဆာင္ရဲ႕ ေဘးေထာင့္မွာရွိတဲ့ ကြန္ျပဴတာခန္းကေနၿပီးေတာ့ မီးေလာင္ေနတာကို ေတြ႕ရတယ္။ မီးၿငွိမ္းသတ္ဖို႕ ေဆာင္ရြက္မယ့္အခ်ိန္မွာ မီး ၫြန္႕ကအရွိန္ျပင္းလာတယ္။ ကြန္ျပဴတာခန္းကလည္း တံခါးပိတ္ထားတဲ့အတြက္ေၾကာင့္မို႕လို႕ ၀င္လို႕မရဘူး" ဟု ၄င္း၏ ျမင္ေတြ႕မႈကို ျပန္လည္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။(ElevenMediaGroup)
မီးျငွိမ္းသတ္ေသာ မီးသတ္တပ္ဖြဲ႕၀င္မ်ားတြင္ စက္ဆန္းမီးေလာင္မႈေၾကာင့္ ဒဏ္ရာရရွိထားၿပီး ယေန႔မွ ေဆးရံုဆင္းလာေသာ မီးသတ္တပ္ဖြဲ႕၀င္အခ်ိဳ႕ပါ ပါ၀င္ေၾကာင္း

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment