RADIO

What is current song?

RSS

စကၤပူ မွာ အိမ္ေဖာ္ လုပ္ကိုင္ရေသာ မိန္ကေလးရဲ ရင္ဖြင္ ့သံ

သူမရဲ ့ အသက္ကေတာ ့ ၂၀ေက်ာ္သြား ပါျပီး ...ျမန္မာျပည္မွာ သူမ အေနနဲ ့ အလုပ္လုပ္စားရာမွာ
မိသာစုကို လံုလံုေလာက္ေလာက္  ေထာက္ပံနိုင္မွဳ မရွိတာေျကာင္ ့ျပည္ ပထြတ္ခြာဘို ့ စဥ္းစားခဲ ့ပါတယ္ ....
အဲလိုေတြ းေနတဲ ့အခ်ိန္ေလးေတြမွာပဲ စလံုးသြားဘို အတြတ္ ေခၚတဲ ့ပြဲစားနဲ ့ေတြ ့ခဲ ့ရတယ္ ...သူမကံေကာင္းျခင္တာလား
ကံဆိုးတာလားေတာ ့အဲအခ်ိန္က မသိခဲ ့ဘူး ....သူစကၤပူမွာ အလုပ္သြားလုပ္ရန္အတါတ္  ပိုတ္ဆံလဲ သူတို ့က စိုတ္ေပးမယ္   ..
ဟိုေရာက္မွ  သူတို ့ကို အလုပ္လုပ္ျပီး ျပန္ဆပ္၇မယ္လိုေျပာပါတယ္ ...အဲလို ေလး သူမကိုေျပာေတာ ့ သူမ၀မ္းသာခဲ ့တယ္ ....
ေသမင္းက ေခၚေဆာင္ဟန္ျပင္ေနတဲ ့ေရာဂါသည္အေမရယ္  အသက္အရြယ္မေရာက္ေသးတဲ ့ေမာင္ေလးရယ္ကို
လံုလံုေလာက္ေလာက္ ေထာက္ပံနိုင္မယ္လို ့ေတြ းျပီး ေရ့ွေရးအတြတ္ ေတြးျပီးေပ်ာ္ေနခဲ ့တယ္ .....သြားခါနီးမွ ပြဲစားက
ဟုိမွာ သူမလို ပညာအရည္းအခ်င္းနဲ ့  အလုပ္အခက္အခဲရွိတဲ ့အတြတ္  အိမ္ေဖာ္အလုပ္ပဲရတယ္လို ့ေျပာတယ္ ...
သြားခါနီးရက္ကလဲ နီးေနတဲ ့အတြတ္   သူမ ဘာအလုပ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ လုပ္ေတာ ့မယ္လို ့ ဆံုးျဖတ္ခဲ ့တယ္ ..မိသားစုကို
ေထာက္ပံျခင္တဲ ့စိတ္တစ္ခု ထဲပဲစိတ္ထဲမွာရွိတာေလ ...ဘာအလုပ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ ့ .....ျပီးေတာ ့အိမ္ေဖာ္ရဲအသက္က
၂၃  ကေန၅၀ အထိလို သတ္မွတ္ထားလို ့ သူအသက္က ၂၀ေက်ာ္ဆိုေတာ ့အသက္လဲ လိမ္ခဲ ့ရပါတယ္ ....
.ျပီးေတာ ့အိမ္ေဖာ္ ေတြအတြတ္ စာေမးပြဲလဲ  ေျဖခဲ ့ရတယ္  ..ေအာင္ျမင္ခဲ ့ပါတယ္ ...
သူမဒီေရာက္ျပီး အလုပ္စလုပ္ေတာ ့ ထင္သေလာက္မလြယ္ကူခဲ ့ဘူး .....အိမ္အလုပ္ေတြက ပံုမွန္ ဆိုေပမဲ ့  သူတို ့ေျပာတာ
သူမမသိ ...သူမေျပာတာ သူတို ့မသိ ...သူတို ့ အထာေလးေတြမသိေတာ ့လြဲေခ်ာ္မွဳေတြ ျဖစ္တာေပါ ့ ......
၂လေလာက္ျကာေတာ ့ အိမ္ရွင္က အဆင္မေျပဘူး ဆိုျပီး  ပြဲစားဆီျပန္အပ္တယ္ ....အဲလုပ္ခဲ ့တဲ ့လစာ ၂လစာလဲ
သူမရရွိခဲ ့ပါဘူး   အိမ္ရွင္က ပြဲစားကို တိုက္ရိုက္ေပးတာပါ .....ပြဲစား ကေတာ ့ သူ၆လစာ ယူမယ္လို ့ေျပာပါတယ္ ....
ျပီးေတာ ့ပြဲစားက သူအလုပ္ထည္ ့ေပးတဲ ့ အိမ္ရွင္နဲ ့ အိမ္ေဖာ္လုပ္တဲ ့သူနဲ ့အဆင္မေျပပဲ  အိမ္ရွင္က ပြဲစားဆီျပန္အပ္ျပီး 
အိမ္ေဖာ္အတြတ္ အိမ္ေဖာ္အလုပ္ထပ္ရွာေပးရတယ္ဆိုျပီး ေနာတ္ထပ္ ၂လစာ ထပ္ေတာင္းပါတယ္ ...အဲေတာ ့က်မဘ၀က
အလုပ္တခါ အဆင္မေျပတာနဲ ့၂လ  အခမဲ ့လုပ္ေပး၇ေတာ ့တာေပါ ့ ...အိမ္ရွင္က တစ္ခါမျကိဳတ္လို
ပြဲစားလက္ထဲျပန္ေရာက္ရင္  အလုပ္ရွာခ ၂လ စာအလကား လုပ္ေပးေန၇ေတာ ့  က်မလဲ ဒုတိယ အိမ္ရွင္က်ေတာ ့
ေတာ္ေတာ္ေလး ဂရုစိုတ္ျပီး အလုပ္လုပ္ကိုင္ခဲ ့ပါတယ္ .....ေနာတ္မိသားစုေလးကေတာ ့မေလး လူမ်ိဳးေတြပါ...
သူတို ့ေတြက က်မကိုေတာ္ေတာ္ေလး ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျကတယ္ ...ထမင္းစာခ်ိန္လဲ မစားရဘူး ...အိပ္ခ်ိန္လဲ လံုလံုေလာက္ေလာက္
မရရွိဘူး ....က်မ ေတာ္ေတာ္ေလး သီခံျပီး လုပ္ပါတယ္ .......အဆိုးဆံု းျဖစ္လာတာကေတာ ့  သူတို ့အိမ္က အဖိုးျကီးကေတာ ့
က်မ လံုျခံုေ၇းကို  အႏၱာရာယ္ေပးလာပါတယ္ ...က်မအသိျမန္ခဲ ့လိုေပါ ့ ....အဲေတာ ့က်မလဲ သီးမခံနိုင္တဲ ့အဆံုး
အဲအိမ္က လြတ္ေျမာတ္ေအာင္ျကံေတာ ့တာပဲ ...က်မသတိျကီးစြာလဲ ထားေနရတယ္ ....က်မ ကံေကာင္းျခင္ေတာ ့
က်မေနတဲ ့အိမ္အေပၚမွာေနတဲ ့ သေဘာေကာင္းတဲ ့ျမန္မာ အစ္ကိုျကီးေတြနဲ ့ဆံု ေတြ ့ခြင္ ့ရခဲ ့တယ္ ....သူတို ကို
က်မအျဖစ္ေလး ေျပာျပေတာ ့ သူတို ့က ကူညီျကပါတယ္ .....က်မ အိမ္ရွင္ျဖစ္တဲ ့သူကို သူတို ့စကား သြားေျပာပါတယ္ ....
ျပီးေတာ ့အဲအိမ္ကေန အ၀တ္အစားေတြ  ေကာက္ခိုင္ျပီး သူတို ့အခန္ေလးမွာ သြားေနဘို ့ ေသာ ့ေပးပါတယ္ .......
ျပီးေတာ ့က်မကို သူတို ့အခန္းထဲ  နာခိုင္းျပီး   ပြဲစားဆီ ဆတ္သြယ္လို ့ရမဲ ့ဖုန္းနံပါတ္ ေတာင္းကာ  အားေပးစကားေျပာျပီး
သူတို ့အလုပ္သြားျကပါတယ္ ....သူတို ့ျပန္လာေတာ ့ လက္ထဲမွာစားစရာအထုပ္ေတြနဲ ့ ...က်မတို ့ ၃ေယာက္
ညစားစာ၇င္းနဲ ့စကားေျပာျဖစ္ေတာ ့ သူတို က အေျကာင္းစ့ုေျပာျပပါတယ္ ...မေလးမိသာစု အိမ္က ထြတ္ခြာလို ့၇ေအာင္
သူတို ့ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေျပာတယ္တဲ ့ ...ေျပာမ၇ဘူးတဲ ့. အိမ္ရွင္ေတြက က်မကို မလွြတ္ျခင္ဘူးေပါ ့ ....သူတို ့လဲ
ေနာတ္ဆံုးေတာ ့ ေျပာမရေတာ ့တာနဲ ့   မင္တို ့အိမ္က မင္းတို ့အေဖက   ေကာင္မေလးကို ျကံစည္တာေတြ အာလံုး
သိထားတယ္ေပါ ့   ..တရာစြဲမယ္ ..ဘယ္လိုေတြ ျဖစ္နိုင္လဲ မင္းသိလား   ...ဘာညာေျပာေတာ ့မွ ေခါင္းရွဳပ္ျပီး  သြားဘို ့
သေဘာတူတယ္ဆိုတဲ ့အေျကာင္း ေျပာျပတယ္......ျပီးေတာ ့က်မရဲ ပြဲစားနဲ ့လဲ အက်ိဳး အေျကာင္း သူတို
့ေျပာထာျပီးျပီးျဖစ္ေျကာင္း ...ေရွ ံေ၇း အလုပ္အတြတ္လဲ တိုင္ပင္းထားျပိးျပီး  ..က်မအတြတ္အလုပ္ကေတာ ့သူတို ့ boss
ကို ေျပာထားတယ္ေပါ ့ ...သူတို ့boss uလဲ လက္ခံတယ္ မနတ္ျဖန္ပြဲစားနဲ ့ေတြ ့ျပီး  ေျပာျကည္ ့မယ္ေပါ ့ ...
သူတို ့ေျပာတာျကားျပီး က်မ မယံုတ၀တ္ ယံုတ၀တ္ပဲ ..အစစအ၇ာရာအဆင္ေခ်ာေနတာကို ...သူတို ့နွစ္ေယာက္က က်မကို
အိပ္စရာအတြတ္ သူတို ့နွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ေသာသူရဲအခန္ေပးျပိး  သူတို ့နွစ္ေယာက္ကေတာ
့ေပါင္းအိပ္ျကပါတယ္ ....
တဂယ္ေတာ ့ က်မတို ့ အိမ္ေဖာ္ ဘ၀ေတြ က လူနင္းျပားဘ၀ကို ေရာက္ေနျကသလိုပဲ ....ဘာမွ လုပ္ပိုင္ခြင္ ့
မရွိဘူး ...စက္ရုပ္အတိုင္းပဲ ့သူတို ့ခိုင္းတာလုပ္  ျပီေတာ ့ နိုင္ငံကူးလက္မွက္ စကၤပူအစိုးရ ကေပးအပ္ထားတဲ ့
အလုပ္လုပ္ခြင္ ့ကပ္ျပားေလးကလဲ  သူတို ့ကိုယ္တိုင္ သိမ္းထားတာေလ ထြတ္ေျပမွာေျကာက္လို ့ထင္ပ ...
အခုမွ လက္ထဲေ၇ာက္လာတဲ ့ နိုင္ငံကူးလက္မွက္ စကၤပူအစိုးရ ကေပးအပ္ထားတဲ ့အလုပ္လုပ္ခြင္ ့ကပ္ျပားေလး
ကိုျကည္ ့ျပီး သူအေတါးေတါက ခ်ာခ်ာလည္ေနခဲ ့တယ္ .....က်မလဲ   သူတို ့ကို သံတယ ၀င္မိတယ္ ..
ဟုတ္ပဟုတ္ပမလားေပါ ့ ...စဥ္းစားရင္နဲ ့အိပ္မေပ်ာ္တာမိုးလင္းခါနီမွအိပ္ေပ်ာ္တယ္ ...မနတ္ေရာက္ေတာ ့
သူတို ့ အလုပ္သြားခါနီး  လာနွိဳး မွပဲနိုးေတာ ့တယ္ ....
သူတို ့အလုပ္သြားေတာ ့က်မပါ တခါတည္းေခၚ သြားျပိး  သူတို ့ boss နဲ ့ေတြ ့ေပးတယ္ .....ျပီးေတာ ့
က်မ ပြဲစားကိုေခၚျပီး  အလုပ္အတြတ္ စကားေျပာျပိးတာနဲ ့   က်မအတြတ္ သူတို  ့ boss က အစစအရာရာ
တာ၀န္ယူေပျပီး  က်မက ပြဲစားကို အားလံုးေပါင္း ၁၀ လစာ လုပ္ခ ေပးရမယ္လို ့  သေဘာ တူညီမွဳ ေပးခဲ ့တယ္ ...
က်မလဲ ကူညိေပးတဲ ့ အစ္ကို နွစ္ေယာက္ကို  ေက်းဇူးတင္လြန္လို ့ အဲေနရာမွာပဲ  ထိုင္ကန္ေတာ ့မိတယ္ ...
သူတို ့ေလးေတြရဲ ကူညီမွဳေလး ဟာ တဂယ္ေလးစားဖို ့ေကာင္းပါတယ္ .....ေခ်ာက္ထဲ က်ေတာ ့မဲ ့က်မ
ဘ၀ကိုဆြဲတင္ေပးခဲ လို ့ပဲ ...ေနာတ္ပိုင္းအေနျကာလာေတာ ့အဲလို လူမ်ိဳးေတြအျပင္  ယုတ္မာတတ္တဲ ့
သူေတြ ကို လဲ ေတြလာရတယ္ ျကားလာရတယ္ ....က်မလိုပဲ ဘ၀တူေတြကို  စည္းရံုးျပီးရင္ ဘ၀ပါ သိမ္းျကတဲ ့
သူေတြရွိတာ သိလာ၇တယ္ ........ျကားလာရတယ္ ......က်မ တိုလို ့ပဲ အိမ္ေဖာ္ ဘ၀နဲ ့လာ  ဒီေရာက္ေတာ ့
အဆင္မေျပ  အလုပ္ေျပာင္းခံထိ  တခါေျပာင္း အလုပ္ေျပာင္းခ  ၂လစာ ထိေနတဲ ့ ဘ၀ေတြက ေန 
လြတ္ေျမာတ္ျပီး က်မလို  သူေတာ္ေကာင္းေတြကနဲ ့ေတြျပီး စည္းရံုးကာ  ဘ၀ပါယူေနျကေသာ လူယုတ္မာေတြ
နဲ ့မေတြ ့ပါေစနဲ ့လို ့  ဆုေတာင္းေပလိုတ္ပါတယ္  ....က်မကို ကူညိေပးျကေသာ  အကို နွစ္ေယာက္ကို လဲ ဒီေနရာကေန
ထပ္ကန္ ့ေတာ ့လိုတ္ရပါတယ္ ...အကိုတို ့လို လူမ်ိဳး မ်ားမ်ား ရွိပါေစလို ့ ဘုရာရွိခိုးတိုင္း  ဆုေတာင္ေနပါတယ္ ....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment