RADIO

What is current song?

RSS

starmenu x4.35


ကၽြန္ေတာ္ဒီတစ္ခါေတာ႔ Freeware ေလးတစ္ခုပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Window 7 ကို အရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳ ခဲ႔ၾကတဲ႔ Window XP နဲ႔ Window Vista စတုိင္ေလး အသံုးျပဳလိုသူမ်ားအတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ မိမိတုိ႔ ႏွစ္သက္တဲ႔ Skin ေလးေတြကို ခ်ိန္းၿပီးအသံုးျပဳႏုိင္တဲ႔ အျပင္ ဘာသာစကားေတြကိုလည္း မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလိုျပဳျပင္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုအပ္မယ္႔ Group ေလးေတြအလိုက္ မိမိတုိ႔ ႏွစ္သက္သလိုျပဳျပင္ေပး ႏုိင္ပါေသးတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 16.9 MB ရွိပါတယ္။. ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပး ထားပါတယ္.။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။
Start Menu X 4.35



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.။

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment